Схема розбору прислівника коли? як? де?

1. Частина мови

2. На яке питання відповідає

3. Розряд прислівника за значенням (якісне, абстрактне )

4. Ступінь порівняння

5. Яким членом речення виступає (завжди - обставина)

 

Схема розбір займенника

1. Частина мови

2. На яке питання відповідає

3. Початкова форма (Н.в. однини ч.р.)

4. Розряд займенника (особові, зворотні,

питальні, відносні, присвійні, вказівні,

не означальні, заперечні, означальні)

5. За будовою (прості, складні, складені)

6. Число (в контексті)

7. Відмінок (в контексті)

8. Синтаксична роль

 

Розбір простого речення

1. Підкреслити схематично головні

та другорядні члени речення.

2. Вказати що речення просте

3. Яке речення за метою висловлювання

(розповідальне, питальне, спонукальне)

4. Окличне чи неокличне

5. Односкладне чи двоскладне (наявність підмета і присудка)

6. Для односкладних вказати тип (означально-особове,

неозначально-особове, узагальнено-особове, безособове, і

нфінітивне, генетичне; називне)

7. Виписати групу підмет і розібрати за частинами мови

8. Виписати групу присудка і розібрати за частинами мови

9. Речення поширене чи непоширене

10. Повне чи неповне

 

Схема розбір іменника хто? що?

1. Частина мови

2. На яке питання відповідає

3. Початкова форма (Н.в. однини)

4. Загальна чи власна назва.

5. Істотна чи неістотна ознака.

6. Конкретне чи абстрактне значення.

7. Рід (ч., ж., с.)

8. Число (одн., мн.)

9. Відмінок

10. Відміна

11. Група (для імен. І та ІІ відмінки)

12. Синтаксична роль (підмет, присудок, …)

 

Схема розбору прийменника

1. Частина мови

2. Первинний чи вторинний

3. За складом (простий складний складений)

4. З якою частиною мови вживається і в якому відмінку.

 

Схема розбір прикметника який? чий?

1. Частина мови

2. На яке питання відповідає

3. Початкова форма (Н.в. однини ч.р.)

4. Повна чи коротка форма (повна - закінчення)

5. Стягнена чи нестягнена (два зак. нестягнена)

6. Розряд (якісні, відносні, присвійні)

7. Ступінь порівняння (для якісних: найвищій, вищій)

8. Рід (в контексті)

9.  Число (в контексті)

10. Відмінок (в контексті)

11. Група (тверда, м’яка)

12. Синтаксична роль (означення, …)

 

Схема розбору дієслова що робити?

1. Частина мови

2. На яке питання відповідає

3. Початкова форма (закінчення на -ти)

4. Зворотне та незворотне значення

(якщо закінчується на -ся - зворотне)

5. Перехідне чи неперехідне

6. Час (теперішній, минуле, майбутнє)

7. Дієвідміна (І уть, ють, ІІ ать, ять)

8. Спосіб (дійсний (якщо стоїть в минулому

часі), умовний, наказовий (збори))

9. Рід (для дієслів минулого часу)

10. Число

11. Особа (І, ІІ, ІІІ визначається крім дієслів мин.ч.)

12. Синтаксична роль

13. Доконаний чи недоконаний вид

(частка з  – доконаний)

 

Схема розбір числівника скільки? котрий?

1. Частина мови

2. На яке питання відповідає

3. Початкова форма (поряд. - ч.р.)

4. Розряд (кількісний чи порядковий)

5. Для кількісних вказуємо: власне-кількісні,

неозначено-кількісні, кількісно-збірні,

кількісно-дробовий)

6. За будовою (простий, складний, складений)

7. Рід

8. Число

9. Відмінок

10. Синтаксична роль (для порядкових) в реченні

 

Сайт управляется системой uCoz